Patırtı.Com - Alışveriş Günlüğü - 1

Herkese merhabalar,
Yeni bir seri başlatmaya karar verdim. Alışveriş başlığı altında sizlere yaptığım alışverişlerle ilgili yazılar yazacağım. Nerelerden uygun fiyatlı neler alıyorum. Hangi markaların indirimlerini yakalıyorum hepsi yazılarımda mevcut olucak.

https://www.patirti.com/


İlk yazım ise yakın zamanda keşfettiğim. Patırtı.com üzerinden yaptığım alışveriş ile ilgili olucak. Patırtı.com 'a internette gezerken, elbise ararken denk gelmiştim. İyi ki de gelmişim. Hem fiyatları çok uygun hem de gerçekten kaliteli ürünler var. Abiye elbiseden , monta , kabandan , yeleklere , pantolondan eteklere kadar bir sürü çeşit bulabilirsiniz.



Peki Selin sen ne aldın derseniz hemen onları da göstereyim.







Yukarıda gördüğünüz gibi 2 parça alışveriş yaptım. Genelde internetten alışverişlerimde eğer bilmediğim bir yerse çok fazla ürün alma taraftarı değilim. Az alıp bakım beğenirsem devamını alabiliyorum. Dediğim gibi 2 parça aldım. Bir elbise ve bir de pantolon.
Tamamen ihtiyaç alışverişi oldu.



Pantolon gördüğünüz gibi ispanyol paça yüksek bel siyah bir pantolon. Yüksek bel harici uzun yıllardır kullanamıyorum. orta - düşük bel giyemiyorum. Uzun zamandır da ispanyol arıyordum böyle yüksek bel olabilecek, bulmuşken kaçırmak istemedim. Resmi bir yerde çalışıyorsanız dolabınızda zilyon tane siyah pantolonunuz olmalı :) Bu arada ufak bir ipucu ispanyol pantolonlar sizi daha zayıf gösterir :)
Ürüne direkt ulaşmak isterseniz aşağıdaki linki tıklayabilirsiniz
https://www.patirti.com/yuksek-bel-ispanyol-paca-pantolon-siyah/





Diğer bir ürün de kırmızı elbise. Epeydir kırmızı bir elbise bakıyordum .bunun modelini gördüğümde direk sepete ekledim. Omuz detayı istediğim gibi paçalarındaki detay da yine elbiseye ayrı bir hava katmış. Elbiseyi denediğimde likralı üzerinize oturan güzel bir yapısı var. Bu yıl yılbaşında bana eşlik edeceğe benziyor kendileri :)
Ürüne direkt ulaşmak isterseniz aşağıdaki linki tıklayabilirsiniz.
https://www.patirti.com/sirt-fermuar-detay-kirmizi-elbise-5/

Yazının sonuna gelirken gördüğünüz ürünler konusunda genel bir yorum yapmak gerekirse, ürünler fiyatlarına göre gerçekten güzel ben oldukça memnun kaldım. Bedenlerde herhangi bir sorun yok normal bedeninizde sipariş verebilirsiniz.


Kendinize iyi bakın bol alışverişli günler.. 
Güzellik Hanesi 
Selin Işık


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.