Lionesse Jelly Sponge ( Silikon Fondöten Süngeri )

Herkese mutlu hafta sonları  dilerim :) 

Bugün benim de çok merak ettiğim ve ancak deneme fırsatı bulduğum bir üründen bahsedeceğim. Başlıktan da anlaşılacağı gibi silikon makyaj süngerini ele alacağım. 

Tarko Kozmetik'in ürettiği Jelly Sponge yani silikon sünger


Ennn büyük özelliği fondöteni asla emmemesi :) Yani fondöten israfına son. Ama alışılmış bir yapısı olmadığı için kullanmakta biraz zorluk çekebilirsiniz. Misal ben fondöten mi üstüme dökmedim veya ürünü alışkanlık çok alıp suratım kalıp gibi mi olmadı falan filan :)))


Makyaja ilk başlayanlara önermem gibi çünkü kullanımı zor elden kayıp gidiyor ürünü dağıtması zor.

bakınız ben bu kadar ürün aldım alışkanlıktan ve suratımda kalıp gibi bir görüntü oluştu haliyle beauty blender ile üzerinden geçmek zorunda kaldım :)

Lionesse'e göre ne avantajları varmış ona bakalım onları değerlendirelim o zaman :)




 Lionesse demiş ki 

** Makyaj ürünlerinin zayiatını azaltır. 
 = Evet doğru başta da dediğim gibi ürün emme asla ve asla yok o yüzden eskisi gibi çok ürün kullanmanıza gerek olmadan ten makyajınızı yapabiliyorsunuz.

**Yumuşak yapısı ile ürünleri mükemmel bir şekilde dağıtır. 
= Ürünleri çok güzek dağıtıyor fakat kayıyor yüzünüzde sünger :) Yanı zaptetmek birazcık zor oluyor :)

** Süngeri Su ve Sabun yardımıyla temizleyebilirsiniz.
Kesinlikle en katıldığım madde temizliği o kadar kolay ki sırf bu yüzden bile bu ürüne alışabilirim :)
Yanınızda ıslak mendil olması yeterli süngerinizi temizlemek için başka hiçbirşeye ihtiyacınız yok saniyeler içerisinde yepisyeni sünger gibi oluyor :)
Bkz. tertemiz :)



** sünger makyaj ürünlerini emmez , leke bırakmaz
Bu madde biraz sınav kağıdını doldurmaya çalışan ben gibi olmuş 1.Maddeye çok benzer :)))) Ama ilk maddede dediğim gibi çok doğru ürün emilimi asla yok :)



Yapısına bakmak gerekirse oyuncak gibi yapısı canı sıkıldıkça oynancak cinsten :)




böyle ezilip büzülen çok güzel bir yapısı var. :)



işin sonuç kısmına gelirsek
Ben bu silikon süngeri genel olarak beğendim :) Fondöten israfı yok , ürün emmiyor ve temizliği çok kolay. Tek zorluğu biraz uygulamada sıkıntı yaşayabilirsiniz ama o da düzenli kullanma ile alışılabilecek bir şey :)

Yani gidip alın ve deneyin :)))

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.