19 TL'ye Orjinal MAC Ruj Almak ? Ama Nasıl ?

Herkese merhabalar canlarım ,

Bugün sizlere yeni keşfettiğim iş yerimin orda bir hazine yatıyormuş  da haberim yokmuş dediğim bir mağazadan bahsetmek istiyorum. Adı başlıktan da okuduğunuz gibi ELCA Kozmetik mağazanın girişinde Elc Company Store  yazıyor.

Nerede bu ELCA Kozmetik ?

Elca Kozmetik İstanbul'da Sarıyer ilçesine bağlı Maslak'ta bulunan Orjin Plaza'da yer alıyor.

Nasıl Ulaşırım ?

En kolay yöntem ve çoğumuzun kullandığı METRO ile. Nasıl gideceğiz peki. Yenikapı-Hacıosman Metro hattına biniyorsunuz ve İTÜ-Ayazağa durağında iniyorsunuz orta vagonlara binin inmesi kolay olsun :) indikten sonra itü-ayazağa çıkışından çıkıyorsunuz yürüyen merdivenleri çıkınca Windowsist tower bölümüne doğru yöneliyorsunuz ve çıkıyorsunuz. çıktığınızda sağınıza dönünce zaten direk göreceksiniz orda yüksek bir Orjin plaza olacak.

Fotoğraf ''Ayşegüllemakyaj''dan alıntdır.

çıktınız plazayı gördünüz ve içeri girdiniz peki nerede kalıyor bu mağaza ? Zaten içeri girince direk karşınıza yürüyen merdiven  çıkıyor ordan aşağıya iniyorsunuz. İndiğinizde dışı cam olan bir mağaza gelicek sol tarafınız da mac falan yazar. İşte ulaştınız.. :) :) :)


Peki en merak edilen konu neden bu ürünler orjinalken bu kadar ucuz ??


Mağaza genelde sezon ürünlerinden kalan koleksiyon ürünlerinin satışını yapıyor. Yani aradığınız her ürünü bulamıyorsunuz. Bir nevi outlet kozmetik dükkanı ve her ürün orijinal faturalı olarak size satılıyor. Mesela MAC Mağazasına girdiğiniz gibi ben bu rengi istiyorum diyemiyosunuz çünkü olmuyor ben bu alışverişimde sadece 1 ad MAC ruj aldım onu da zaten sonda göstereceğim.

Şimdi İsterseniz diğer fotoğraflarla hangi ürün genellikle ne kadar hep birlikte bakalım :)

 mesela gördüğünüz gibi renk çeşidi oldukça az bazen de çıkartmayı unutuyorlar mutlaka sorun :) Mesela benim aldığım renk burada açıkta yoktu başka renk var mı diye sorduğumda çıkartıp gösterdi çalışan bayan.

fotoğrafları bilerek büyük koyuyorum ki fiyatlarını görebilesiniz. Bobbi Brown markasını daha önce hiç denemedim .Çünkü bana fiyatları çok yüksek geliyor. Ama ilerleyen zamanlarda buradan bir ürün alıp deneyebilirim :)




Sadece makyaj değil bakım ürünlerini de burada çok rahat bulabilirsiniz.

Bu rujların dokularını renklerini çok sevdimm :)

Tabiki de makyaj ve bakım dışında parfüm de bulabiliyorsunuz burada ve ciddi ciddi ucuz fiyata :)



MK Parfümlerinin fiyatları beni mest etti bu ay maaşımın nereye gideceği belli oldu :)



Gördüğünüz üzere fiyatlar bu şekilde peki ben bugün bu mağazadan ne aldımmm :)
Kendime bir adet MAC Amplified Creme Lipstik aldım. Kendileri DIVA ANTICS Rengi :)


Rengi bu şekilde ve kendilerine sadece ve sadece 19TL Verdim :)

Satış sonunda bana bir adet alışveriş kartı verdiler içerisinde puan birikiyor mu bilmiyorum bir daha ki gidişimde onu da soracağımm :)



Umarım yazımı beğenmişsinizdir kendinize güzel bakın şimdilik hoşçakalıııınnnn :)


Selin Kızılkaya





















Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.