Diadermine Arındırıcı T Bölgesi Bandı (Siyah Nokta Bandı)

Yazıma hoşgeldiniz. Artık sık sık ürünler hakkındaki yorumlarımı sitemde yazmaya başladım. Bugün de uzun zamandır yazmayı düşündüğüm bir ürün hakkında görüşlerimi belirteceğim. Biliyorsunuz çoğumuz siyah noktalardan dertliyiz. Özellikle de burun üzerindeki siyah noktalar korkulu rüyamız oldu. Çok şey denedim, daha doğrusu çoğu markanın burun bandını denedim. En verimli sonucu da şimdi bahsedeceğim banttan aldım.


Kutu içerisinden 6 Adet Bant çıkıyor. Yani çeşitli zamanlarda kullanabileceğiniz 6 bant. Bant şekil olarak diğer bantlar ile aynı dışında herhangi bir farklılık yok. kullanımı da yine diğer ürünler gibi . Burun üzerinde kullanılacaksa ; önce temizleniyor sonrasında burun üzeri ıslatılarak bant yapıştırılıyor. Kuru burun üzerine yapıştırdığınızda memnun kalmayabilirsiniz. Yani bunu sosyal medya hesabımda paylaştığımda herkes bende işe yaramadı ben de hiç bişey olmadı cevaplarını verdi. Ama asıl sorun uygulama yanlışlığı. İlk zamanlarda ben de çeşitli markaların ürünlerini denerken çok az nemli burnuma yapıştırıyordum ve ben de aynı cevabı veriyordum. Ama şimdi durum farklı artık nasıl uygulandığını öğrendim ve hayatımın durun bandını buldum :) 



Şimdi sizlere burun bandını nasıl uygulamalısınız hem de diadermine burun bandının diğerlerinden farkından bahsedeceğim. 

Öncelikle hepimizin istediği görsellik. Burun bandını çıkardığımızda ve banda baktığımızda orada güzel minik minik siyah noktalar görmek aslında üzmesi gereken yerde hepimizi mutlu eder :) Nasıl derseniz ; hepimiz bütçemizden ayırarak sevmediğimiz bir problemin ortadan kalması için harcama yapıyoruz. Eee haliyle verdiğimiz paranın değdiğini orada gördüğümüz küçük siyah noktacıklardan anlıyoruz , doğal olarak da bu bizi çok mutlu ediyor :) 

O zaman haydii bakalım asıl konuya gelelim Diadermine T bölgesi bandına :) Aşağıda bandın içeriğinden bahsedeceğim size ; 


Şimdi de ben nasıl uyguluyorum ondan biraz bahsediyim. Ben genel de duştan sonra uyguluyorum. Neden derseniz de duşta gözeneklerimiz sıcak suyun verdiği etki ile iyice genişliyor haliyle etki etmesi de daha iyi oluyor daha iyi sonuç alabiliyoruz.  Ama duştan sonrasında direk burnuma yapıştırmıyorum. Yine burnumu ıslatarak ıslak yüzeye yapıştırarak 3-5 sn bekliyorum. Sonrasında da 15-20 dk kurumasını gerilmesini bekliyorum ve çekerek çıkartıyorum. Sonuççç MUHTEŞEEEMMMMMM :) Ama dediğim gibi daha önce bir çok markanın bandını yine aynı yöntemlerle deneyerek memnun kalmamıştım. Bu muhteşemlik sadece bu marka için geçerli :) 
burada gördüğünüz gibi uygulama yerini ıslattım baya bir nemli
 sonrasında hemen kurumadan bandı yapıştırdım





Merak ettiyseniz eğer daha öncesin de Bimlerde satılan meşhur burun bandını markası Ritüel De Beauty olması lazım , Nivea markasının burun bandını , essence burun bandını ve watsons burun bandını denedim. 

şimdi de sizlere önce sonra fotoğrafı koyarak yazımı bitiyorum. Hem bandın hem de koca burnumun öncesi ve sonrası hali sizlerleeeeeee :) 


Diadermine T bölgesi bandını çoğu kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz. Ama genelde Cosmo Home internet sitesinde indirimde oluyor. Direk link için Tıktık . Yani genelde bu kadar indirim olmasa bile yine de

umarım yazım sizlere yararlı olmuştur. Bir sonraki yazımda görüşürüz. Benden istediğiniz dene ve bunu yaz dediğiniz ürünler varsa aşağıya yorum olarak bırakırsanız mutlaka ilgilenirim. hadi ben kaçtım :)

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.