W7 Lightly Toasted Natural Nude Far Paleti İncelemesi

Mutlu pazarlar hepinize. 
Bugün sizlere çok severek kullandığım içinde günlük ve gece makyajında kullanabileceğiniz renklerin barındığı uygun fiyatlı bir paletten bahsedeceğim. 




Markadan biraz bahsetmek gerekirse ülkemize yeni girdi diyebiliriz ve sadece Eve Shop mağazalarında satışta. Markanın far paletleri Urban Decay Naked paletletine muadil olarak gösteriliyor.
Mesela bugün bahsedeceğim far paleti Urban Decay markasının klasik naked paletine dupe gösteriliyor. 



görselde de gördüğünüz gibi renkler gerçekten birbirlerine çok benziyor. ve pigmentasyonu da çok iyi. W7 paletini indirimdeyken 25 Tl ye almıştım. Gerçekten bu kadar sevebileceğimi düşünmemiştim. Renkleri güzel far bazıyla daha da güzel oluyor. Çoğu yüksek fiyatlı far paletlerinden bile daha iyi renk verdiğini söyleyebilirim. Ve aldığım bu palet serideki en güzel paletlerden biri bence. İçerisinde çok doğal tonlar var aynı zamanda özel günler için de çok güzel tonlar var. Hani derler ya bir tane paletim olsa ne olurdu diye işte bu palet ona en güzel öreklerden biri. 


açık şekilde swatchları ve renk isimleri bu şekilde. Görselde de göründüğü gibi 2 tane mat gerisi sedefli farlar. Benim palette 4 tane favorim var yukarıdan da rahat görürsünüz diye isimleriyle Wonderland, Lady Luck ( tam bir katlanma bölgesi rengi) , Twister (Özel günlerde elimin gittiği tek renk diyebilirim. ) ve Magic rengi.


Palete direk ulaşabileceğiniz linki aşağıya bırakıyorum. Eve Shop İnternet sitesi üzerinden de alışveriş yapabilirsiniz.
Paletin normal fiyatı 52,90 Tl fakat çoğu zaman indirimde oluyor. Hali hazırda Eve Shop internet sitesinde şuanda 39,90 Tl

Buyrunuz o zaman TIK TIK 


Tekrardan görüşmek üzere. Beni sosyal medya hesaplarımdan da takip edebilirsiniz. 
Kendinize güzel bakın
Selin Kızılkaya


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.