Mutlaka Takip Etmeniz Gereken 5 Makyaj Blogger'ı




 Herkese mutlu günler,

Yeni bir seri başlatmak istedim. İlk serim ise mutlaka takip etmeniz gereken 5 Makyaj Blogger'ı oldu. Severek takip ettiğim. Görsellerinden ilham aldığım 5 arkadaşımdan bahsediyorum size. Aşağıda isimlerini vereceğim kendilerinen bahsedeceğim ve sosyal medya hesaplarının linklerini vereceğim Blogger arkadaşlarımı sizler de mutlaka ziyaret etmelisiniz.

1- Benrujumvealligim

İrem'i buraya gözüm kapalı eklerim. Makyajları çok güzel. Normal zamanda yapacağınız makyajların dışına çıksa da çok başarılı makyajlar yapıyor. Bu işe en çok emek verenler arasında geliyor benim gözümde.  Sadece instagram üzerinden de değil kendisinin blog sitesi de var sürekli içerik yüklüyor azmine istikrarına hayranım.Sizler de profilini ziyaret edin diye hem instagram hesabını hem de web sitesinin linkini aşağıya bırakıyorum.



İnstagram Profiline ulaşmak için BURAYA tıklayabilirsiniz. 
İnternet Sitesi İçinse BURAYA tıklayabilirsiniz. 


***********************************************************************************

2- Edaliblog

Eda'yı makyaj videolarıyla tanıdım. Yüzü çok bebek. İnstagram sayfası resmen emek kokuyor. bu işi yapan biri olarak söylüyorum ki instagram için video çekmek öyle çok kolay birşey değil ön hazırlığı yapıyorsun videoyu çekiyorsun sonrasında edit yapıyorsun kolay değil. Fakat eda sürekli instagram için video çekip yüklüyor. Edanın sayfasına da mutlaka göz atmalısınız.




İnstagram profiline ulaşmak için BURAYA tıklayabilirsiniz.


***********************************************************************************

3- Blogenim

Mine uzun zamandır tanıdığım çok sevdiğim bir arkadaşım. Kendisinin bu işi nasıl severek özveriyle yaptığına bizzat şahit olduğumdan onu buraya eklemeden edemedim. Bu işe emeğini de maliyetini de esirgemiyor. Makyaj videoları için ışığını ayarlıyor hatta kocişkosu daha güzel videolar çeksin diye yeni makine aldı geçenlerde. Artık videoları da çok güzel :) Mine sağlık sektöründe çalışmasına rağmen sayfasını hiç ihmal etmiyor. Bazen nöbetten gelip uykusuz video çektiğini biliyorum. Bu minnoş arkadaşımın da sayfasına göz atmanızı öneririm :) 

 

 İnstagram profiline ulaşmak için BURAYA tıklayabilirsiniz.

 **********************************************************************************

4- Sla_ozdmr 

Sıla tam bir bıcır bıcır yeni gelin benim gözümde. Kendisini bekarlığından beri takip ediyorum. Çizgib film karakterlerini andıran o güzel yüzü insana huzur veriyor. Sıla'nın web sitesini mutlaka ziyaret etmelisiniz çok emek var. Yaşadığı herşeyi denediği her ürünü okuyucuları ile paylaşıyor. Özellikle evlenmeyi düşünenler varsa Sıla'nın sitesini ziyaret etmeden evlenmesin :) İnstagram sayfasına gelirsek görselleri iç açıcı yaptığı makyajları da çok seviyorum. 

 
                                         İnstagram sayfası için BURAYA tıklayabilirsiniz. 
                               İnternet Sayfasını Ziyaret etmek isterseniz BURAYA tıklayabilirsiniz. 

***********************************************************************************

5- Zey_seyhan

Güzeller güzeli Zeynebimi buraya koymadan listeyi kapatamazdım sanırım. Zeynep'i sadece güzelliği için bile takip edebilirsiniz, ama tabiki listeye onu da aldıysam birbirinden güzel muazzam makyajları için. Yaptığı her makyajda cildi o kadar aydınlık o kadar ışıl ışıl duruyor ki napıyor bu kız ne sürüyor cildine diyorsunuz. İnstagram hikayelerinde kocişiyle olan muhabbetlerini de izlemeniz şiddetle tavsiye edilir :) Zeynep zaten bir Make Up Artist haliyle makyajlarının güzel olması çok normal o yüzden paylaştığı herşey altın değerinde benim için. İnce eleyip sık dokuyan bir insan. Kozmetiğe deli gibi para yatırmaz, yani yatırmaz dediysem öyle gördüğü her ürünü yeni çıkan her ürünü almaz dener sevdiği ürünleri alır sadece. Kendisin YouTube kanalı da var oradan da takip edebilir sadece makyaj değil yemek tarifi de alabilirsiniz :)





                                         İnstagram Profili İçin BURAYA Tıklayabilirsiniz. 
                                          Youtube Kanalı İçin BURAYA Tıklayabilirsiniz.




İlk olarak aklıma gelen severek takip ettiğim sizlerin de görmesini istediğim 5 Blogger arkadaşımdan bahsettim bugün. Seriyi bu şekilde devam ettireceğim her hafta ya da ayda bir liste paylaşmayı düşünüyorum. 

Kendinize Güzel Bakın 

Selin IŞIK KIZILKAYA

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.