Milk Shake Argan Yağı



Kızlar herkese merhabaaaaa bugün sizlere çok severek kullandığım milk Shake markasının argan yağından bahsetmek istiyorum. Yaklaşık 1,5 Aydır düzenli olarak duştan sonrasında ıslak saçıma ya da kuruduktan sonra bu ürünü kullanıyorum. Ürünün özelliklerine bakmak gerekirse, daha doğrusu bende hangi etkileri yarattı da ben bu kadar çok sevdim ona bakalım 😌
Öncelikle ilk ve en sevdiğim özelliği benim saçlarım çok kabarır elektriklenir kalın telli olduğu İçin bu argan yağı saçımın kabarmasını Ve elektriklenmesini önledi 👍🏻 


Onun dışında ise diğer sevdiğim yanı benim kupkuru cansız saçlarıma parlaklık Ve yumuşaklık kattı ✌🏻 Özellikle saçlarım nemli uyguladığımda saçkuruyana kadar hapsediyor ve bu şekilde yumuşak oluyor. 

Normalde benim saçlarım kuruyunca ellerimi gezdirmek istediğimde takılır kalırdı. Ama bunu kullanmaya başladığımdan beri sürüp tarıyorum Ve kuruduğunda elimi rahatça saçımda
dolaştırıyorum 👌🏻


Ve tabiki de anlık verdiği hisler dışında kullandıkça kalıcı güzellik de yaratıyor. Peki ne bunlar derseniz tabiki de saça bakım yapması. Argan yağının yararlarını hepimiz biliyoruz son 1 senedir argan yağı çok yüksek talep görüyor. Saça çok güzel bakım yapıyor, besliyor , onarıyor Ve saçın ihtiyacı olan nemi alması İle birlikte saçlarınız daha hızlı Ve sağlıklı uzamasını sağlıyor.



Milk Shake ürünlerine ulaşmak İçin tıktık

Aynı zamanda İnstagram hesaplarından da ürünlerine göz atabilirsiniz 💖

Selin Kızılkaya

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.