FAR BAZI İNCELEMESİ • GOSH | THE BALM | SMASHBOX

Selamlar canlarımm..

Bugün sizlere far bazının öneminden kısaca bahsederek elimdeki far bazlarını içeren bir yazı yazmak istiyorum. hani böyle dışarı çıkıyoruz far falan bakıyoruz tester'ı da yok ama çok beğendik alıyoruz eve geliyoruz açıyoruz hemen farımızı deniyoruz aaaaa kutudaki rengi kolumuza veya gözümüze vermiyor kutudakiyle çok alakasız.. İşte bunun sebebi far bazı kullanmamamız aynı işlemi far bazı kullanarak yaparsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız :) Aşağıda bile 3 adet far bazı göstericem onlarda bile ton farkı olduğunu göreceksiniz.. :)

     






                                                






   o zaman haydiiinnn başlayalım :)














1-GOSH PRİMER REFRESH

bu primer'ı yaklaşık 8-9 ay öncesinde Gratis indiriminden 17tl ye almıştım. Ama aldım alalı 2-3 defa falan kullanmışımdır sanırım. Çünkü aynı gün The Balm'ın da far bazını indirimli 21tl ye almıştım. Ve genelde onu kullanıyordum. Gosh daha bir akışkan tutucu değil gibi geldiği içindir ki kullanmıyordum. Taaa ki geçenlerde kıyıda köşede karşıma çıkana kadar :) merak ettiğimden bir de artık son kullanma tarihi bitmeden tüketmek adına bu aralar en çok kullandığım baz olur kendileri ambalajından veya yapısından bahsedelim hemen görsellerle :

Ambalajı bu şekilde 15ml'lik tüp şeklinde satılıyor.

Gosh Primer Roll-on şeklinde onu çekmeyi unutmuşum 3 ad metal halkası var o şekilde sürüyorsunuz ferahlattığını söylüyor söylemesine de ben göz kapağıma soğuk demir ne sürsem ferahlatır :D


Arkasında ise bandorl , üretim yeri ve son kullanma tarihi bulunuyor. Bu arada yazıyı okurken fark ettim ki ürünün son kullanma tarihi geçmiş :( normalde kozmetik ürünlerine 12 ay kullanım süresi verilirken bunun ki 6 aymış meğersem. Üzgünüm Gosh çöpe gidiyorsun :(


Yapısı ise şekilde görüldüğü gibi akışkan şekilde normalde bazların daha katı sert bir kıvamda olması lazım ki farı tutsun bu kremsi yapıda olduğu için ne yazıkki çok uzun süre farı tutmuyor.


burda da asıl önemli olan farın rengini ne kadar doğru verdiği. bazsız olarak evet kötü ama gosh baz uyguladığımda tam rengi vermedi yine de gördüğünüz gibi soluk bir renk verdi burda kolumda uyguladığım 3-4 fırça darbesi ile elde ettiğim renk.



işin özü indirimsiz bence 30-35tl verilecek bir baz kesinlikle değil ki ben artık indirimde bile almam :(

2- THE BALM PUT A LİD ON İT PRİMER

The Balm ürünlerinin fiyatlarının yüksekliğinden dolayı genelde bu markayı indirimlerde tercih ediyoruz hatta rafları yağmalıyoruz :) Yine bir indirim günü aldığım 21tl ye gelen bu baz günlük hayat için gayet ideal bence. Çünkü ne çok yoğun ne de makyajı 2-3 saatte yok edecek kadar akışkan kıvamında yapılmış


Ambalajı bu şekilde mini minnoş bir 11.8ml 'lik tüp şeklinde satılıyor.


Bunun arkasında ise bayyaaa kalabalık doldurup sıkıştırmışlar içindekiler üretim yeri son kulanma tarihi ne ararsan var ablacımm gelll gelll :) bakınız bunun son kullanma tarihi 12 ay :)



Yukarıda da dediğim gibi kıvamını ne çok akışkan ne de çok katı yapmışlar ideal bir kıvamda yapıp sürmüşler piyasayaaaa :) ve sürdüğünüzde yumuşacık bir his oluveriyor gözünüzde :) The Balm'ın fondöten bazı da aynı şekilde :)


The balmın üzerinde uygulanan far ise bu şekilde GOSH bazında daha iyi olduğu aşikar :) Tam rengi vermese de pigmentasyonu daha yüksek bir farda istediğiniz rengi verecek bir baz :)

3- SMASHBOX 24 HOUR PHOTO FINISH SHADOW PRİMER

Favorilerimin favorisine geldik bu baz resmen bir harika dostuuummm.!!! üstüne farı uygula 5 gün çıkarma o far öylece orda durur o derece yani :) 24 saat diyerek mütevazi bir tavır sergilemişler benceee..


Zaten yapısından da anlayacağınız gibi zamk gibi yapısı var. bayaa katı ama sürerken asla zorlanmıyorsunuz hemen yayılıyor. Zaten bu tür bazları elinizde azıcık ısıtıp kulanıyoruz dimii? :)

Ve şimdiiii bu bazın üzerine uygulanan farın görüntüsüne geldi sıra hadi bakın aradaki farkı siz görün..! :)

Yani ben abartmıyorum. Size abartıyor gibi gelebilir ama gerçekten de gördüğünüz gibi rengi müthiş yansıtıyor ve çıkartırken o kadar zorlandım ki çok uzun süre durmamasına rağmen.
Günlük hayatta hergün bu bazı uygularsanız 1 hafta sonra göz kapaklarınız bence tahriş olabilir. O yüzden genelde hafta sonları dışarı çıktığımızda ya da yemektir toplantıdır düğündür nişandır o tip günlerde kulansanız daha doğru gibi :)


Bugünlük benden bu kadar yeni yazımda görüşmek üzere
hadi güle güleee :)

Güzel Kalın
Selin Kızılkaya




















Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.