Gratis İndiriminden Neler Alınmalı ?




Gratis ara ara indirime giriyor. Ve biz kadınlar olarak indirim lafını duyduğumuzda hemen atlıyoruz. Bu işten sürekli zararlı çıkıyoruz :) Peki tasarruflu alışveriş yapmak isterseniz Gratisten neler almalısınız, gerekli gördüğüm ana parçaları size söylemek istiyorum.


THE BALM 
The balm markasını beni tanıyanlar bilir ben çok seviyorum hatta aşığım :) Markanın standını bana verseler 2. yi isterim o derece :)))  Peki The Balm markasından almanız gereken ana ürünler neler onlardan bahsedelim

- The Balm Schwing Eyeliner



Bana eyeliner çekmeyi sevdiren tek şey olabilir kendisi fırçası ne sert ne yumuşak tam benim istediğim gibi. Siyahlığı kalıcılığı da oldukça yerinde. Gün içinde akma kokma derdi de yaşatmıyor size. Yani alışveriş listenizde mutlaka olmalı :)

- The Balm Mary Lou Manizer ( Higlighter)



The Balm markasının demirbaşlarından biridir bu higlighter. Çoğu bloggerda olan bir üründür. Piyasada çok fazla higlighter olmasına rağmen yerini kolay kolay hiçbiri tutamaz. Sim sim durmayan sürdüğünüz yerde ışık saçan bir ürün. Higlighter almayı düşünüyorsanız bakmanız gereken ilk ürünlerden bence :)

SLEEK MAKE UP

 Sleek markası da biliyorsunuz ki bir tek Gratislerde satılıyor. Sleek markası beklediği ilgiyi göremedi bence Türkiye'de. Özellikle bloggerlar tarafından çok sevilen bir marka olmadı. Peki sleek markasından da bir ürünüm olsun derseniz bu kesinlikle far paleti olmalı. Sleek markasında sevdiğim iki ürün var biri higlighter diğeri far paletleri.  Far paletinde kısıtlama yapamam siz hangi rengi seviyorsanız onu almalısınız :)

Yukarıda görsel olarak far paletlerinin çeşitliliğini görüyorsunuz ama ne yazık ki ülkemizde hepsi mevcut değil. Bloggerlar arasında favori palet ise SUNSET :)

WET'N WİLD

Wet'N Wild markası uygun fiyatlı ürünler listesinde üst sıralarda yer alıyor. Fiyatları indirimsizken bile oldukça uygunken indirimde çok güzel bir alışveriş alternatifi olarak karşımıza çıkıyor. Ben markanın sevdiğim 2 ürününü göstereceğim size

- Wet'n Wild Creme Brulee Tekli Far 

Kaç tane bitirdim bilmiyorum. Göz kapaklarımı makyajdan önce sürekli onunla eşitliyorum. Tam bir ten rengi tam bir eşitleme farı. İndirimde görünce 3-4 tane alıyorum. Hiç makyaj yapmayacak bile olsanız gözünüzdeki o yordunluğu bu far ile atabilirsiniz. MUTLAKA ama mutlaka alın :)

- Wet'n Wild Bare&Beautiful Far Paleti


Normalde bu markanın yadigar paleti Confort Zone'dur. Herkeste vadır neredeyse. Ama bence çok kullanışlı bir palet değil. O yüzden ben size günlük hayatta elinizden düşürmeyeceğiniz. Seyahatlerde çantanıza çok kolay sığdırabileceğiniz bir palet önermek istedim. Bu palet pembe ve kahve tonlr sayesinde çok doğal makyajlar yapmanızı sağlayacaktır. 

 BONUS..!!



Gratis mağazalarında GOSH markası kalkıyor haberleri yayılsa da hattaa çoğu mağazadan kalksa da bazı mağazalarda hala var. Eğer girdiğiniz mağazada GOSH Standı var ise bir de bu Boombastic maskara varsa sakın ama sakın kaçırmayın ben stoğumu yaptım bile. :)


Ben gratisten almanız gereken temel parçalardan bahsettim. Bahsettiğim parçalar sadece Gratis mağazalarında satılan ürünlerdi. Daha başka markalardan da favori parçalarım var tabiki ama listeyi kısa tutmak ve başlığın hakkını vermek istedim. Gratis indirimlerinde bu 5 parçya mutlaka yer verin derim. Hiç bir zaman kenara atmayacağınız daima kullanacağınız ürünler.


Kendinize hakim olabileceğiniz alışverişler :)
Selin Kızılkaya


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.